Ömer Lütfi Ersöz Yazdı: Muğla Gezisi

Türkiye Yazarlar Birliği (TYB) Konya Şubesi, "Yazılacak çok şeyimiz var " konu başlıklı gezi programlarını 2004 yılından beridir düzenli olarak devam...

Türkiye Yazarlar Birliği (TYB) Konya Şubesi, "Yazılacak çok şeyimizvar " konu başlıklı gezi programlarını 2004 yılından beridir düzenliolarak devam ettirmektedir. Geçtiğimiz hafta sonu 25. Geziyi, Kültür veTurizm'in Başkenti Konya'dan Turizm'in Kalbi Muğla'ya düzenlemiştir.

Bir yıl içerisinde düzenli olarak yapılacak programlar önceden açıklanıpbildirilmekte, programlara ilgi duyanların katılmaları istenmektedir. Geziprogramları da bu kapsamda gerçekleştirilmiştir.

Geziye TYB Konya Şube Başkanımız ve aynı zamanda Muğla Basın İlân KurumuMüdürü Mehmet Ali Köseoğlu, bendeniz Ömer Lütfi Ersöz, Melahat Ürkmez, HüzeymeYeşim Koçak, Anuş Gökçe, Sadık Gökçe, Cemil Paslı, İsmail Detseli, NihatAbayhan, Zeki Oğuz, Salih Sedat Ersöz, Yücel Kemandi, Bedir Köseoğlu, FikretKüçükmumcu, İbrahim Can, Mustafa Öcal, Bekir Şahin, Ahmet Demirel, KazımÖztürk, Lütfi Ayhan, Muammer Ulutürk, Abdullah Harmancı, Ulvi Kubilay Dündar,Ali Fuat Baysal, Osman Bozdemir, Mucahit İyiyolbulan, Abdulkadir Yurtsever,Atilla Yaramış, Ümit Savaş Taşkesen gibi, gazeteci, yazar, akademisyen ve ailefertlerinden oluşan 46 kişilik bir heyet katılmıştır.

Cuma günü akşam saatlerinde çıktığımız yolculuğumuz çok keyifli geçti.İsimlerini yazdığım ve yazamadığım çok değerli kardeşlerimiz birbirinden özlüve güzel konuşmalarını yol boyunca devam ettirdi. Bu sohbetler, şakalaşmalar,toplu yapılan ibadetler dostluklarımızın pekişmesine vesile olmuştur.Saat:04.00 Sularında Muğla Köyceğiz'deki otelimize yerleştik. Kısa süreli biristirahatten sonra sabah kahvaltısında, Konya'mızın Doğanhisar İlçesinden olangittiği bütün yerlere Yazarlarımızı davet eden, gezilerin bütün bölümlerindebizlerle birlikte olup, hiç ayrılmayan gönül dostu güzel insan Muğla MilliEğitim Müdürü Celalettin Ekinci, Konyalı, Muğla Orman Bölge Müdürü MehmetÇelik, ve ayrıca Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürü Fazıl Karabağ, Seydişehirlihem şehrimiz Ula Kaymakamı Ali Yılmaz, Hadim doğumlu, aile fertleri Bozkır daikâmet eden hem şehrimiz Bodrum İlçe Milli Eğitim Müdürü Emin Geçin gibi güzelkardeşlerimizle beraber olma imkânına sahip olduk. Her birine, gösterdikleriyakın ilgi, alaka ve misafirperverliklerinden dolayı kalb-i şükranlarımızısunarız.

Köyceğiz'de konakladığımız otelimizde birlikte yapılan kahvaltı sonrası,Dalyan da, zaman zaman kaptanlığına bizlerinde geçtiği, çok güzel bir tekneturu yaptık. Akabinde, tatlı su ile tuzlu su arasında bulunan ender yerlerdenİz tuzu Plajına giderek, çok güzel kumsalında yürüyüp, güzellikleri görüpmüstefid olduk. Öğle yemeğini Köyceğiz de yedikten, ibadetlerimizi yaptıktansonra Köyceğiz'i gezip, sonrasında Akyaka'ya hareket ettik. Akyaka da gerçektengörülmeye değerdi. Yapılan sohbet ve serbest zamanlı gezi sonrası Konyalıbürokratlarımızın da katılımları ile akşam yemeğimizi Akyaka'da yedik. AkabindeKonaklayacağımız otelin bulunduğu Bodruma hareket ettik. O gece bodrumdakonakladık.

Sabah kahvaltısı sonrası Bodrum kalesine hareket ettik. Bodrum kalesi veSualtı Arkeoloji Müzesini gezdikten sonra, Yunan adaları açıklarına kadar çokhoş bir Tekne turu ile Rabbimizin, bizler için yaratmış olduğu güzelliklerdenbir bölümünü görme imkânına sahip olduk. Rabbimizin bizlere verdiği nimetlerene kadar şükretsek azdır. Allah (c. c.)'ın verdiği bütün nimetler için sonsuzşükürler olsun.

Tekne gezimizi tamamlayıp, bodrum öğretmen evine gittik. Öğretmen evinde,ibadetlerimizi yapıp, yemeklerimizi yedikten sonra, hediyeleşme ve teşekküramaçlı konuşmaların akabinde Muğla'ya hareket ettik. İkindi ve akşamnamazlarını Muğla Kurşunlu Cami de kıldık. Hz. Mevlâna aşığı, Şahidi ile babasıHüdai'nin türbelerini, eski Mevlevihane'yi, sonradan Cami olan, Şahidi Camisiniziyaret ederek bütün ehli imanın ruhlarına Fatihalar gönderdik. Akşamsaatlerinde Muğla öğretmen evinin bahçesindeki çok özlü ve güzel bir sohbetgerçekleştirdik. Sohbet sonrası yeniden buluşup, görüşme ümidimizi ifadeederek, hüzünlü bir şekilde, dostlara veda ederek ayrıldık.

Bu geziyi organize eden, TYB Konya Şube Başkanımız, Muğla Basın İlân KurumuMüdürü Mehmet Ali Köseoğlu kardeşimize, Yönetim Kuruluna, gezi süresince,koordinatörlük görevini çok güzel bir şekilde yapan Ümit Savaş Taşkesen'e, gezisüresince katılımcılara hizmeti büyük bir özveri ile yapan Yusuf Özdemir'e,katılan kardeşlerimize, bizleri davet eden ve en güzel bir şekilde ev sahipliğiyapan Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Sayın Celalettin Ekinci Bey'in şahsındabütün emeği geçenlere kalb-i şükranlarımı sunarım. Allah (c.c.), her birindenrazı olsun. Rabbimiz, gönüllerinde olan, hayırlı hizmetler yapabileceklerigüzel makamları nasip eylesin. Dualarımızda varsınız, dualarınızda olmak dileğiile sıhhat ve afiyetler dilerim.

Kaynak: Yeni Konya Gazetesi - Ömer Lütfi Ersöz

Haberler Haberleri

“SOYKIRIMA KARŞI GAZZE’NİN ÇIĞLIĞI” KISA FİLM YARIŞMASI
MEVLÂNA KONYA’NIN SİCİL BELGESİDİR.
SÖZÜMÜZ SÖZLÜĞÜMÜZ
TYB Konya Şube Yönetim Kurulu Üyeleri Karatay Belediye Başkanı Hasan Kılca'yı Ziyaret Etti